Ви переглядаєте: Головна сторінка Навчання Навчальні матеріали Тематичні атестації Бухгалтерський облік

Тематичні атестації Бухгалтерський облік

E-mail Печать

Цей збірник розроблено у вигляді тестів і завдань з метою проведення тематичного контролю знань та умінь учнів професійно-технічних навчальних закладів з предмету „Бухгалтерський облік” для учнів з професії обліковець. Тести і завдання охоплюють весь матеріал програми предмету „Бухгалтерський облік” та дають можливість перевірити знання і вміння учнів за трьома рівнями складності.Автор викладач I категорії вищого професійного училища № 9 м. Кіровограда О. І. Алєксєєнко.

 

  Зміст

1. Тематична атестація № 1 Тема „Бухгалтерський облік, його сутність і основи організації.” Тема „Предмет і метод бухгалтерського обліку” 6
2. Тематична атестація № 2 Тема „Бухгалтерський баланс” 14
3. Тематична атестація № 3 Тема „Рахунки бухгалтерського обліку і подвійний запис” 23
4. Тематична атестація № 4 Тема „План рахунків бухгалтерського обліку 40
5. Тематична атестація № 5 Тема: „Первинне спостереження, документація та інвентаризація.” 48
6. Тематична атестація № 6 Тема ” Форми бухгалтерського обліку.” 60
7. Тематична атестація № 7 Тема „Облік грошових коштів.” 70
8. Тематична атестація № 8 Тема „Облік розрахункових операцій” 82
9. Тематична атестація № 9 Тема „Облік господарських процесів.” 94
10. Тематична атестація № 10 Тема „Основи бухгалтерської звітності” 120
11. Відповіді до тематичних атестацій 138
12. Список використаної літератури 147


ПЕРЕДМОВА

Цей навчальний посібник розроблено в виді тестів і завдань з метою проведення тематичного контролю знань та умінь учнів професійно-технічних навчальних закладів з предмету „Бухгалтерський облік”.
Тести і завдання охоплюють весь матеріал програми предмету „Бухгалтерський облік” та дають можливість перевірити знання і вміння учнів за трьома рівнями складності.
Завдання першого рівня складності, позначені однією зірочкою (*), переважно репродуктивного характеру, орієнтовані на відтворення базових знань і вмінь з предмету.
Для відповіді на них учням достатньо знати основні визначення, поняття, правила, операції.
Їх виконання потребує вибору правильної відповіді із запропонованих варіантів.
За правильну відповідь виставляється 1 бал, неправильну – 0 балів.
Завдання другого рівня складності, позначені двома зірочками (**), включають більш складні завдання, які потребують 3-8 розумових операцій. Для їх вирішення необхідно більш широке професійне мислення, знання послідовності дій, процесів, обчислень.
Повна відповідь – 2 бали, неповна – 1 бал, неправильна – 0 балів.
Завдання третього рівня складності, позначені трьома зірочками (***) – це комбіновані завдання, виконання яких потребує аналізу проблемних ситуацій, роздумів, переносу знань в нові ситуації.
За правильну відповідь виставляється 3 бали, неповну – 1 бал, неправильну – 0 балів.
Викладачі можуть використовувати цей посібник також в процесі поточного (поурочного) контролю знань та умінь учнів.


Результати тестування можна також оцінювати за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень учнів. Для цього слід користуватися такою шкалою оцінювання:

Правильність відповіді (%) Оцінка
100-95 12
94-89 11
88-83 10
82-77 9
76-71 8
70-65 7
64-59 6
58-53 5
52-47 4
46-41 3
40-35 2
34-0 1
    

Последнее обновление ( 19.03.10 23:58 )  

Про професії

Отримайте детальну інформацію про професії в училищі. Детальніше...
Задайте питання або надайте пропозицію
 

Контакти ДНЗ "ВПУ №9 м.Кіровоград"

25030, Україна, м. Кропивницький, вул. Шатила, 4
Директор Рацул Олександр Борисович 
Телефон/факс (0522) 37-10-31
Електронна пошта  
vpu-9@ukr.net