МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
17.06.2013 р. № 772
Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінювання
діяльності дошкільних, загальноосвітніх,
професійно-технічних навчальних закладів
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №778, Положення про професійно-технічний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 1998 р. №1240, Положення про атестацію професійно-технічних навчальних закладів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1996 р. № 200, Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001 № 553, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 8 серпня 2001 р. за № 678/5869, та з метою вдосконалення програмно-методичного забезпечення оцінювання результатів діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, організації проведення атестаційної експертизи
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
- Орієнтовні критерії оцінювання діяльності дошкільних навчальних закладів (додаток 1);
- Орієнтовні критерії оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів (додаток 2);
- Орієнтовні критерії оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів (додаток 3).
2. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести Орієнтовні критерії до відома місцевих органів управління освітою та керівників дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки України від 14.02.2005 № 99 “Про затвердження Орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів”.
4. Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення і взаємодії із засобами масової інформації та громадськими об’єднаннями (Марченко А. В.) в установленому порядку зробити відмітку у справах архіву.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Жебровського Б. М. та Голову Державної інспекції навчальних закладів України Гончаренка М. Ф.
Міністр Д. В. Табачник
Додаток 3
ОРІЄНТОВНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Пояснювальна записка
ОРІЄНТОВНІ КРИТЕРІЇ
оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів
№
з/п
|
Критерій (номер коефіцієнта відповідності)
|
Спосіб визначення
|
Показники діяльності ПТНЗ,
документи та інші
джерела інформації, що підлягають аналізу
|
Форми і методи збору інформації
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
РІВЕНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОВ'ЯЗКОВИХ УМОВ ДІЯЛЬНОСТІ ПТНЗ
|
|||||
1
|
Організаційно-правові засади діяльності ПТНЗ
|
||||
1.1
|
Ступінь відповідності установчих документів ПТНЗ вимогам нормативних документів (К1)
|
Експертна оцінка
|
Установчі, реєстраційні, ліцензійні, та дозвільні документи
|
Д, Б
|
|
1.2
|
Відсоток професій, за якими ведеться підготовка до ліцензованої їх кількості (К2)
|
Впр =
![]() |
Кпп - кількість професій, за якими здійснюється підготовка учнів (слухачів) на денній і інших формах навчання
Клп - кількість ліцензованих професій
|
Д, Б
|
|
1.3
|
Відсоток атестованих професій від загальної кількості ліцензованих (К3)
|
Ва =
![]() |
Ккк - кількість атестованих професій;
Клп - кількість ліцензованих професій
|
Д, Б
|
|
1.4
|
Ступінь відповідності діяльності ПТНЗ заявленому статусу на рівні вимог державних стандартів професійно-технічної освіти (К4)
|
Експертна оцінка
|
Установчі, ліцензійні документи, державні стандарти з ліцензованих професій. Відповідність робочих навчальних планів з ліцензованих професій за видами освітніх послуг Типовим навчальним планам та Типовій базисній структурі. Відповідність розроблених критеріїв кваліфікаційної атестації випускника з ліцензованих професій вимогам державних стандартів
|
Д, Б, С
|
|
2
|
Формування контингенту учнів (слухачів)
|
||||
2.1
|
Ступінь виконання плану прийому та підготовки кваліфікованих робітників (К5)
|
Свп =
![]() |
Упн - кількість учнів (слухачів) прийнятих на навчання за всіма видами освітніх послуг;
Пп - план прийому учнів (слухачів) за всіма видами освітніх послуг з ліцензованих професій
|
Д, Б
|
|
2.2
|
Ступінь відповідності правил прийому учнів (слухачів) до навчального закладу Типовим правилам (К6)
|
Експертна оцінка
|
Відповідність розроблених навчальним закладом правил прийому з Типовим
|
Д, Б
|
|
2.3
|
Ступінь відповідності контингенту учнів (слухачів) ліцензійному обсягу ПТНЗ (К7)
|
Свкк =
![]() |
Упн - кількість учнів (слухачів) прийнятих на навчання за всіма видами освітніх послуг;
Ло - ліцензований обсяг навчального закладу
|
Д, Б, С
|
|
2.4
|
Відсоток відрахування учнів (слухачів)(К8)
|
Ву =
![]() |
Кв - кількість учнів (слухачів), які відраховані з ПТНЗ за навчальний рік;
К - контингент учнів (слухачів)
|
Д
|
|
2.5
|
Відсоток відрахування учнів (слухачів) за невиконання вимог навчальних планів і програм (К9)
|
Внп =
![]() |
Квн - кількість учнів (слухачів), які відраховані з ПТНЗ за незадовільні успішність, поведінку;
Кв - кількість учнів (слухачів), які відраховані з ПТНЗ за навчальний рік
|
Д
|
|
2.6
|
Ступінь відповідності ведення ПТНЗ ділової документації щодо прийому та руху контингенту учнів (слухачів) нормативним вимогам (К10)
|
Експертна оцінка
|
План прийому учнів (слухачів) за державним замовленням, договорами з юридичними і фізичними особами. Накази про організацію профорієнтаційної роботи, створення та роботи приймальної комісії. Книги реєстрації документів абітурієнтів. Протоколи приймальної комісії. Накази про зарахування учнів (слухачів)
|
Д, Б
|
|
3
|
Ефективність використання ПТНЗ педагогічного потенціалу
|
||||
3.1
|
Відсоток забезпеченості викладачами предметів з професійно-теоретичної підготовки (далі – ПТП)
(К11)
|
Чп =
![]() |
Кптп - кількість викладачів, які мають педагогічне навантаження з предметів професійно-теоретичної підготовки;
Ш - штатна чисельність педагогічних працівників з предметів професійно-теоретичної підготовки за тарифікаційною відомістю
|
Д
|
|
3.2
|
Відсоток відповідності фахової освіти викладачів з предметів ПТП (К12)
|
Чпт =
![]() |
Кфо - кількість викладачів з предметів професійно-теоретичної підготовки, які мають відповідну фахову освіту;
Кптп - кількість викладачів загально професійної та професійно-теоретичної підготовки
|
Д
|
|
3.3
|
Ступінь забезпеченості майстрами (інструкторами) виробничого навчання (відповідно до їх штатної чисельності) (К13)
|
Чм =
![]() |
Км - фактична кількість майстрів виробничого навчання (інструкторів);
Шм - кількість майстрів виробничого навчання (інструкторів) за штатним розписом
|
Д
|
|
3.4
|
Відсоток відповідності фахової освіти майстрів (інструкторів) виробничого навчання (відповідно до їх штатної чисельності) (К14)
|
Чвфо =
![]() |
Квфо - кількість майстрів (інструкторів), які мають відповідну фахову освіту;
Км - фактична кількість майстрів виробничого навчання (інструкторів)
|
Д
|
|
3.5
|
Відсоток викладачів із предметів ПТП, які мають кваліфікаційну категорію "спеціаліст І категорії", "спеціаліст вищої категорії"
|
ЧмвІк =
![]() |
КвІк - кількість педагогічних працівників, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії», «спеціаліст вищої категорії»;
Шв - штатна чисельність педагогічних працівників з професійно-теоретичної підготовки за тарифікаційною відомістю
|
Д
|
|
3.6
|
Відсоток майстрів (інструкторів), які мають педагогічне звання, першу і другу кваліфікаційні категорії (відповідно до їх штатної чисельності)
(К16)
|
ЧмІ-ІІ =
![]() |
Кмкк - кількість майстрів виробничого навчання (інструкторів), які мають I-II кваліфікаційні категорії;
Шм - штатна чисельність майстрів виробничого навчання (інструкторів)
|
Д
|
|
3.7
|
Наявність та своєчасність виконання плану заходів щодо підвищення кваліфікації, стажування та атестації педагогічних працівників (К17)
|
Чск =
![]() |
Пк - кількість педагогічних працівників, які пройшли підвищення кваліфікації, стажування та атестацію відповідно до плану;
ПКпл – планова кількість педагогічних працівників для проходження курсів підвищення кваліфікації, стажування та атестації за звітний період
|
Д, Б, А
|
|
3.8
|
Відсоток відповідності кваліфікації (розряду) майстрів, інструкторів ліцензійним умовам (К18)
|
Чрк =
![]() |
Кмрк - кількість майстрів виробничого навчання (інструкторів), які мають відповідний рівень кваліфікації (розряд);
Шм - штатна чисельність майстрів виробничого навчання (інструкторів)
|
Д
|
|
4
|
Стан матеріально-технічної бази
|
||||
4.1
|
Ефективність використання матеріально-технічної бази і об’єктів соціальної сфери
|
||||
4.1.1
|
Ступінь відповідності використання будівель та споруд їх призначенню (раціональність використання) (К19)
|
Вбс =
![]() |
БСнп - кількість будівель і споруд, в яких організовано навчально-виховний процес;
БС - загальна кількість будівель і споруд, в яких розміщено навчальний заклад
|
С, Д, Б
|
|
4.1.2
|
Ступінь забезпеченості навчальними кабінетами
з ПТП (К20)
|
Впкзп =
![]() |
Кол - кількість відповідно обладнаних кабінетів відповідно до ліцензованих професій;
К - загальна кількість кабінетів ПТНЗ
|
Д, С, Б
|
|
4.1.3
|
Ступінь відповідності площі навчальних кабінетів нормативам ПТП (К21)
|
Внп =
![]() |
НПл - кількість навчальних кабінетів з професійно-теоретичної підготовки, площі яких відповідають нормативам (до ліцензійних обсягів);
НП - загальна кількість кабінетів ПТНЗ
|
Д, С, Б
|
|
4.1.4
|
Ступінь забезпеченості навчальними лабораторіями
з ПТП (К22)
|
Внл =
![]() |
Ло- кількість відповідно обладнаних лабораторій;
Лнп - загальна кількість лабораторій, зазначених у навчальних планах
|
Д, С, Б
|
|
4.1.5
|
Ступінь відповідності площі навчальних лабораторій
нормативам ПТП (К23)
|
Вл =
![]() |
ПЛв - кількість навчальних лабораторій з професійно-теоретичної підготовки, площі яких відповідають нормативам (до ліцензійних обсягів);
Л - загальна кількість лабораторій ПТНЗ
|
Д, С
|
|
4.1.6
|
Ступінь забезпеченості навчальними майстернями, полігонами, автодромами, трактородромами, навчальними господарствами з професій(К24)
|
Вм=
![]() |
Мо - кількість відповідно обладнаних навчально-виробничих майстерень, полігонів, автодромів, трактородромів, навчальних господарств;
М - загальна кількість навчально-виробничих майстерень, полігонів, автодромів, трактородромів, навчальних господарств, зазначених у навчальних планах
|
Д, С, Б
|
|
4.1.7
|
Ступінь відповідності нормативам площ навчальних майстерень, полігонів, автодромів, трактородромів, навчальних господарств з професій (К25)
|
Кп =
![]() |
МПл - кількість навчальних майстерень, полігонів, автодромів, трактородромів, навчальних господарств з професійно-практичної підготовки, площі яких відповідають нормативам (до ліцензійних обсягів);
МП - загальна кількість навчально-виробничих майстерень, полігонів, автодромів, трактородромів, навчальних господарств ПТНЗ
|
Д, С
|
|
4.2
|
Забезпечення розвитку матеріально-технічної бази і об’єктів соціальної сфери
|
||||
4.2.1
|
Ступінь відповідності будівель та споруд санітарно-технічним вимогам (К26)
|
Впкзп =
![]() |
Бвн- кількість будівель і споруд, які відповідають санітарно-технічним вимогам;
Б - загальна кількість будівель і споруд, в яких розміщено навчальний заклад
|
С, Д, Б
|
|
4.2.2
|
Ступінь відповідності оснащення навчальних майстерень, полігонів, трактородромів, автодромів вимогам робочих навчальних програм з ПТП (К27)
|
Внк=
![]() |
МПо - кількість оснащених відповідно до вимог навчальних програм майстерень, полігонів, трактородромів, автодромів;
МП - загальна кількість навчальних майстерень, полігонів, трактородромів, автодромів, передбачених робочими навчальними програмами
|
С, Д, Б
|
|
4.2.3
|
Ступінь відповідності оснащення навчальних лабораторій вимогам робочих навчальних програм з ПТП (К28)
|
Вкл =
![]() |
Ло - кількість відповідно оснащених навчальних лабораторій ПТП вимогам робочих навчальних програм;
Лнп - загальна кількість наявних навчальних лабораторій, передбачених робочими навчальними програмами
|
С, Д, Б
|
|
4.2.4
|
Ступінь відповідності оснащення навчальних кабінетів вимогам робочих навчальних програм з ПТП (К29)
|
Внк=
![]() |
НКо - кількість оснащених відповідно до вимог навчальних кабінетів;
НК - загальна кількість наявних навчальних кабінетів з ПТП
|
С, Д, Б
|
|
4.2.5
|
Ступінь комп’ютерного забезпечення ПТНЗ відповідно до вимог навчального процесу (К30)
|
Кпк=
![]() |
ПК - загальна кількість персональних комп’ютерів, що використовуються в навчальному процесі;
У – кількість учнів (слухачів), які навчаються у ПТНЗ
|
С, Д, Б
|
|
4.2.6
|
Ступінь забезпеченості основними обов’язковими засобами навчання, необхідними для виконання навчальних планів і програм (К31)
|
Кзпз=
![]() |
ЛОПп – кількість ліцензованих освітніх послуг з професій, забезпечених основними обов’язковими засобами навчання, необхідними для виконання навчальних планів і програм;
ЛОП - загальна кількість ліцензованих освітніх послуг з професій
|
С, Д, Б
|
|
РІВЕНЬ МОЖЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ПТНЗ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
|
|||||
5
|
Організація навчально-виховного процесу, навчально-методичної і наукової роботи
|
||||
5.1
|
Стан організації навчально-виробничої діяльності
|
||||
5.1.1
|
Ступінь відповідності організації навчально-виробничої діяльності вимогам Положення про організацію навчально-виробничого процесу (К32)
|
Експертна оцінка
|
Накази з організації навчально-виробничої діяльності.
Переліки підприємств-замовників робітничих кадрів.
Договори щодо проходження учнями (слухачами)
навчально-виробничої практики. Журнали обліку теоретичного навчання та професійно-практичної підготовки. Щоденники обліку виконання навчально-виробничих робіт. Матеріали державної кваліфікаційної атестації
|
С, Д, Б
|
|
5.1.2
|
Ступінь відповідності планування навчально-виробничої діяльності вимогам нормативно-правових актів (К33)
|
Експертна оцінка
|
Перспективний та річний плани роботи. Навчально-методичні документи з планування навчально-виробничої діяльності
|
С, Д, Б
|
|
5.1.3
|
Ступінь виконання робочих навчальних планів та програм із професійно-теоретичної підготовки (К34)
|
Кзпт=
![]() |
ГНр - сумарна кількість годин навчальних предметів з професійно-теоретичної підготовки, відмічених в журналах обліку;
ГНп - сумарна кількість годин навчальних предметів зпрофесійно-теоретичної підготовки, зазначених у робочих навчальних планах
|
С, Д, Б
|
|
5.1.4
|
Ступінь виконання робочих навчальних планів та програм із професійно-практичної підготовки (К35)
|
Кппп=
![]() |
ГВр - сумарна кількість годин виробничого навчання та виробничої практики, відмічених у журналах обліку;
ГВп - сумарна кількість годин виробничого навчання та виробничої практики, зазначених в робочих навчальних планах
|
С, Д, Б
|
|
5.1.5
|
Рівень організації системи внутрішнього контролю за здійсненням навчально-виробничої діяльності (К36)
|
Експертна оцінка
|
Графік та матеріали внутрішнього контролю з навчально-виробничої діяльності. Накази з організації навчально-виробничої діяльності. Протоколи засідань педагогічної ради
|
С, Д, Б
|
|
5.2
|
Стан організації навчально-виховної діяльності та соціального захисту учасників навчально-виховного процесу
|
||||
5.2.1
|
Рівень правової свідомості учнів (К37)
|
Рпс=
![]() |
П - кількість правопорушень скоєних учнями (слухачами) за звітний період;
У - середньорічний контингент учнів (слухачів)
|
Д, Б
|
|
5.2.2
|
Рівень організації навчально-виховної діяльності (К38)
|
Експертна оцінка
|
Річний план виховної роботи. Плани роботи класних керівників, бібліотеки, гуртків, спортивних секцій, клубів, об’єднань, медичного пункту. Накази, розпорядження, заходи з організації виховної роботи. Журнали обліку проведення занять гуртків, спортивних секцій, клубів, об’єднань.
Протоколи засідань педагогічної ради з питань навчально-виховної діяльності. Матеріали внутрішнього контролю з навчально-виховної діяльності. Матеріали результатів участі учнів (слухачів) у міжнародних, всеукраїнських та регіональних олімпіадах, конкурсах, спортивних змаганнях. Матеріали щодо громадського та учнівського самоврядування
|
С, Д, А, Б
|
|
5.2.3
|
Рівень організації соціального захисту учасників навчально-виховного процесу (К39)
|
Експертна оцінка
|
Накази, розпорядження, заходи з організації соціального захисту учнів (слухачів)
|
С, Д, А, Б
|
|
5.2.4
|
Ступінь розвитку соціально-побутової сфери, житлово-побутових умов та соціального захисту учнів (К40)
|
Експертна оцінка
|
Визначитистан забезпечення учнів харчуванням, місцями у гуртожитках та забезпечення соціально-правових гарантій і захисту прав учнів (слухачів), у т. ч. дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування
|
С, Д, А, Б
|
|
5.3
|
Рівень методичного та дидактичного забезпечення навчально-виховного процесу
|
||||
5.3.1
|
Ступінь забезпечення ПТНЗ підручниками, посібниками, довідковою літературою, методичними рекомендаціями щодо викладання навчальних предметів та організації практичної підготовки учнів (слухачів) (К41)
|
Вліт=
![]() |
Лф - фактична кількість підручників, посібників, довідкової літератури, методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів та організації практичної підготовки учнів (слухачів);
Лр - кількість підручників, посібників, довідкової літератури, методичних рекомендацій, зазначених у списках робочих навчальних програм з ліцензованих професій
|
Д, С, Б
|
|
5.3.2
|
Рівень використання електронних освітніх ресурсів у навчальному процесі (відповідно до кількості працюючих викладачів, майстрів, інструкторів)(К42)
|
Чікт =
![]() |
Піт - кількість педагогічних працівників, які використовують електронні освітні ресурси у навчальному процесі;
Шп - загальна кількість педагогічних працівників
|
С, Д, А, Б
|
|
5.3.3
|
Ступінь розроблення педагогічними працівниками навчально-методичної літератури (К43)
|
Км=
![]() |
Пмл - кількість педагогічних працівників, які розробили навчально-методичну літературу;
П - загальна кількість педагогічних працівників
|
С, Д, А, Б
|
|
5.4
|
Стан безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу
|
||||
5.4.1
|
Наявність служби охорони праці чи відповідальної особи (К44)
|
Експертна оцінка
|
Розроблені відповідні положення та розпорядчі документи
|
Д, Б
|
|
5.4.2
|
Ступінь врахування питань охорони праці у колективному договорі та посадових інструкціях (К45)
|
Експертна оцінка
|
Встановлюється за результатами аналізу колективного договору та посадових інструкцій
|
Д, Б
|
|
5.4.3
|
Рівень організації навчання та перевірки знань з охорони праці й безпеки життєдіяльності учнів, слухачів і працівників (К46)
|
Кноп=
![]() |
Унф - кількість учнів, слухачів і працівників, які пройшли навчання та перевірки знань з охорони праці й безпеки життєдіяльності;
Унп - кількість учнів, слухачів і працівників, які повинні пройти навчання та перевірку знань з охорони праці й безпеки життєдіяльності
|
Д, Б, С
|
|
5.4.4
|
Стан проведення інструктажів з охорони праці й безпеки життєдіяльності, їх обліку (К47)
|
Кіоп=
![]() |
Уі - кількість учнів, слухачів і працівників, для яких проведено інструктажі з охорони праці й безпеки життєдіяльності;
Уіп - кількість учнів, слухачів і працівників, які зобов’язані пройти інструктаж з охорони праці й безпеки життєдіяльності
|
С, Д, А, Б
|
|
5.4.5
|
Ступінь забезпечення учнів, слухачів, працівників ПТНЗ засобами індивідуального захисту відповідно до діючих нормативів (К48)
|
Кіоп=
![]() |
Узз - кількість учнів (слухачів) і працівників ПТНЗ, які забезпечені засобами індивідуального захисту відповідно до діючих нормативів;
Узп - кількість учнів (слухачів) і працівників ПТНЗ, які повинні бути забезпеченими засобами індивідуального захисту відповідно до діючих нормативів
|
С, Д,Б
|
|
5.4.6
|
Ступінь дотримання учасниками навчально-виховного процесу вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності (К49)
|
Кт=
![]() |
Т - кількість випадків травматизму серед учасників навчально-виховного процесу за звітний період;
У - загальна кількість учасників навчально-виховного процесу
|
С, Д,Б
|
|
РІВЕНЬ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ПТНЗ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
|
|||||
6
|
Якість підготовки учнів, слухачів
|
||||
6.1
|
Рівень навчальних досягнень учнів, слухачів із теоретичної та професійно-практичної підготовки
|
||||
6.1.1
|
Відсоток учнів, слухачів (від їх загальної кількості), які виконали ККЗ з професійно-теоретичної підготовки (К50):
– на початковому рівні*
– на достатньому і високому рівнях
|
Кпт1=
![]()
Кпт2=
![]() |
Упоч - кількість учнів (слухачів), які виконали ККЗ на початковому рівні;
Ук - кількість учнів (слухачів), які мали виконувати ККЗ.
Удос - кількість учнів (слухачів), які виконали ККЗ на достатньому і високому рівні;
Ук - кількість учнів (слухачів),які мали виконувати ККЗ
|
К, Д
|
|
6.1.2
|
Відсоток учнів, слухачів (від їх загальної кількості), які виконали ККЗ з професійно-практичної підготовки (К51):
- на початковому рівні*
– на достатньому і високому рівнях
|
Кпп1=
![]()
Кпп2=
![]() |
Упоч - кількість учнів (слухачів), які виконали ККЗ на початковому рівні;
Ук - кількість учнів (слухачів), які мали виконувати ККЗ.
Удос - кількість учнів (слухачів), які виконали ККЗ на достатньому і високому рівні;
Ук - кількість учнів (слухачів),які мали виконувати ККЗ
|
К, Д
|
|
6.1.3
|
Ступінь розбіжності показників навчальних досягнень самоаналізу і ККЗ* (К52)
– з професійно-теоретичної підготовки
– з професійно-практичної підготовки
|
СРптп=
![]()
СРппп=
![]() |
СБс - середній бал навчальних досягнень учнів (слухачів) ПТНЗ відповідно до самоаналізу (результати проміжного контролю);
СБк - середній бал навчальних досягнень учнів (слухачів) за результатами ККЗ
|
Д
|
|
6.2
|
Підсумкові результати
|
||||
6.2.1
|
Відсоток учнів, слухачів (від їх загальної кількості), які виконали пробні кваліфікаційні роботи на достатньому і високому рівнях(К53)
|
Впкр=
![]() |
Удв - кількість учнів (слухачів), які виконали пробні кваліфікаційні роботи на достатньому і високому рівнях;
Упр - кількість учнів (слухачів), які мали виконувати пробні кваліфікаційні роботи
|
К, Д
|
|
6.2.2
|
Відсоток учнів, слухачів (від їх загальної кількості), які склали державну кваліфікаційну атестацію на достатньому і високому рівнях (К54)
|
Вдка=
![]() |
Уадв - кількість учнів (слухачів), які склали ДКА на достатньому і високому рівнях;
Удка - кількість учнів (слухачів), які мали брати участь у ДКА
|
К, Д
|
|
6.2.3
|
Відсоток випускників (від їх загальної кількості), які одержали встановлені кваліфікаційні розряди(К55)
|
Вроз=
![]() |
Ур - кількість випускників, які одержали встановлені кваліфікаційні розряди;
Ука - загальна кількість випускників, які складали ДКА та КА
|
Д
|
|
6.2.4
|
Відсоток працевлаштованих випускників (К56)
|
Кпр=
![]() |
ПР - кількість працевлаштованих випускників (відповідно до документального підтвердження);
В - кількість випускників(всього)
|
Д
|
|
6.2.5
|
Відсоток працевлаштованих випускників за отриманою професією (К57)
|
Кпрп=
![]() |
Пп - кількість випускників працевлаштованих за отриманою професією(відповідно до документального підтвердження);
В - кількість випускників (всього)
|
Д
|
|
6.2.6
|
Відсоток випускників (від їх загальної кількості), які отримали дипломи з відзнакою (К58)
|
Вроз=
![]() |
Удв - кількість випускників, які отримали дипломи з відзнакою;
Ука - загальна кількість випускників, які складали ДКА та КА
|
Д
|
|
РІВЕНЬ УПРАВЛІНСЬКОЇ, ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА КОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПТНЗ
|
|||||
7
|
Рівень управлінської діяльності
|
||||
7.1
|
Наявність розробленої та затвердженої Концепції розвитку ПТНЗ (К59)
|
Експертна оцінка
|
Концепція розвитку навчального закладу
|
Д, Б
|
|
7.2
|
Ступінь відповідності планування діяльності навчального закладу вимогам Положення про організацію навчально-виробничого процесу (К60)
|
Експертна оцінка
|
Річний план роботи, плани роботи ради закладу, педагогічної та піклувальної рад, батьківського комітету, інші матеріали щодо планування роботи
|
Д, Б, С
|
|
7.3
|
Ступінь системності внутрішнього контролю (відповідність плану роботи, тем педагогічної ради виданим наказам) (К61)
|
Експертна оцінка
|
Матеріали щодо організації внутрішнього контролю за навчально-виховним процесом. Правила внутрішнього трудового розпорядку, результати моніторингу освітньої діяльності, книги записів наслідків внутрішнього контролю, журнал обліку пропущених і заміщених навчальних та практичних занять, посадові та функціональні обов’язки працівників. Колективний договір. Ділова документація (відповідно до переліку, рекомендованого МОН). Матеріали щорічного звітування керівника на загальних зборах (конференції) навчального закладу
|
Д, Б
|
|
7.4
|
Стан виконаних рішень, що були прийняті за результатами внутрішнього контролю (рішення педради, накази, розпорядження) (К62)
|
Свр=
![]() |
Квр - кількість виконаних рішень (відповідно до документального підтвердження);
Кпр - кількість прийнятих рішень та запланованих заходів
|
Д, Б
|
|
7.5
|
Стан співпраці з соціальними партнерами та роботодавцями (К63)
|
Експертна оцінка
|
Плани роботи щодо співпраці з соціальними партнерами та роботодавцями. Угоди про співпрацю, проходження учнями виробничої практики, працевлаштування випускників
|
Д, Б
|
|
8
|
Рівень організації фінансово-господарської та виробничо-комерційної діяльності
|
||||
8.1
|
Відповідність використання коштів спеціального фонду статутній діяльності закладу державної форми власності/прибутку для суб’єктів ПТО інших форм власності (К64)
|
Вк=
![]() |
Квк – кількість використаних коштів з спеціального фонду (прибутку) на розвиток матеріально-технічної та навчально-методичної бази;
Кк – загальна кількість коштів спеціального фонду/прибутку
|
Д, Б
|
|
8.2
|
Відсоток заборгованості за надання освітніх послуг та зданих в оренду приміщень * (К65)
|
Вз=
![]() |
Кз - заборгованість за надання освітніх послуг та здані в оренду приміщення і обладнання за звітний період;
Кп - загальна кількість коштів, яку мав отримати заклад за надання освітніх послуг та здані в оренду приміщення і обладнання за звітний період
|
Д, Б
|
|
8.3
|
Стан впровадження енергозберігаючих технологій водо - енергоресурсів та рівень впровадження енергозберігаючих технологій (К66)
|
Експертна оцінка
|
Плани роботи та матеріали щодовпровадження енергозберігаючих технологій водо - енергоресурсів та рівень впровадження енергозберігаючих технологій.
|
С, Д, Б
|
|
8.4
|
Рівень своєчасності усунення недоліків та порушень (відповідно до актів перевірок)(К67)
|
Рсуп=
![]() |
Крз - кількість своєчасно реалізованих заходів щодо усунення виявлених порушень і недоліків;
Кзз - кількість заходів, які мали бути реалізовані відповідно до плану (-ів) щодо усунення виявлених порушень і недоліків
|
С, Д, Б
|