2 квітня 2015 року на базі державного навчального закладу «Вище професійне училище №9 м.Кіровоград» пройшло засідання обласної школи викладачів математики ПТНЗ області, яке було організовано і проведено навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти в Кіровоградській області.
Метою даного засідання було пропагувати досвід роботи викладача математики ДНЗ «Вище професійне училище № 9 м. Кіровоград» Нижборської Наталії Анатоліївної щодо реалізації диференційованого навчання на уроках математики на основі продуктивної педагогічної технології та підвищити методичну грамотність педпрацівників з даної проблеми. Привітав учасників засідання директор державного навчального закладу «Вище професійне училище № 9 м.Кіровоград» Рацул Олександр Борисович. Ознайомила з проблемою та планом проведення засідання методист навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти в Кіровоградській області Манукян Наталія Анатоліївна.
Розпочалось засідання з психологічної вправи «Продуктивність», яку організувала і провела психолог ДНЗ «Вище професійне училище № 9 м.Кіровоград» Молчанова Оксана Миколаївна. В теоретичній частині методистом Манукян Н.А. була проведена актуалізація ключових понять проблеми «Реалізація диференційованого навчання на уроках математики на основі продуктивної педагогічної технології». Знайомство з досвідом викладача Нижборської Н.А. розпочалось з презентації її творчого портрету, який представила заступник директора з навчальної роботи Кривенко Н.А.
У ході методичного бенефісу носій досвіду донесла слухачам школи технологію реалізації проблеми, представила майстер-клас «Продуктивність в системі роботи викладача математики», розкрила особливості створення інформаційно-технологічного сервісу на базі кабінету математики. Підтвердженням ефективності роботи школи стало усвідомлення можливості використовувати напрацювання Нижборської Н.А. викладачами інших навчальних закладів, що є свідченням його актуальності та практичної значущості.