Ви переглядаєте: Головна сторінка Звіти директора Звіт директора за 2014-2015 навчальний рік ІІ частина

Звіт директора за 2014-2015 навчальний рік ІІ частина

E-mail Печать

звіт

Робота з обдарованою молоддю та участь у конкурсах

Особливу зацікавленість та інтерес до предметів допомагає збільшувати така форма роботи, як організація та проведення предметних тижнів. Саме вони сприяють розвитку інтелекту учнів, їх творчої ініціативи, підвищення інтересу до навчання, ділової активності учнів, розвитку розуміння престижності професії. 

Так протягом року в училищі організовуються та проводяться такі предметні тижні, як «Тиждень української мови», «Тиждень літератури та культури», «Тиждень математики», «Тиждень історії та економіки», «Тиждень іноземної (англійської мови)», «Тиждень географії та правознавства», «Тиждень фізики та астрономії», «Тиждень інформатики та технології» на яких учні показали свої знання, вміння, навички та творчі здібності. Предметні тижні не обмежуються лише проведенням заходів в стінах рідного навчального закладу, а й організовуються та проводяться екскурсії до музеїв, по рідному місту, відвідування театру, зустрічі з письменниками та фахівцями. Отже, проведення предметних тижнів дозволяють внести цікаві заходи та інноваційні технології до навчального процесу, вдосконалюють організаційні якості викладачів, розширюють світогляд учнів, розвивають їхні творчі здібності, самостійність, естетичний смак.

В училищі протягом року проводилася робота для виявлення та підтримки обдарованої молоді, розвитку її інтересів, схильностей та обдаровань. Так у жовтні було проведено І (училищний) етап учнівських олімпіад з загальноосвітніх дисциплін, а саме: математика, англійська мова, інформатика, українська мова та література, біологія, географія, історія, хімія і фізика.

КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ І (УЧИЛИЩНОГО) ЕТАПУ ОЛІМПІАД СЕРЕД УЧНІВ І КУРСУ

alt

У 2014/2015 н.р. прийняли участь не більше 19 осіб з кожної дисципліни, що складає лише 21% від загального контингенту І курсу.

КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ І (УЧИЛИЩНОГО) ЕТАПУ ОЛІМПІАД СЕРЕД УЧНІВ ІІ КУРСУ

alt

У порівнянні з минулим роком кількість учнів ІІ курсу залучених у олімпіадах збільшилась з предмету фізика на 2 учня та зменшилась з предметів українська мова і література на 6 учнів, англійська мова на 5 учнів, хімія на 3 учня, інформатика на 2 учня.

Викладачам Щербині Т.О., Афтеньєвій Л.Г., Балановій А.Т., Сільвейструк Н.А. та Агішевій А.В. у новому навчальному році спланувати роботу в групах з метою ліквідації прогалин у знаннях учнів, повторення знань та вмінь програми середньої школи та поглибити роботу з обдарованими учнями.

РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ УЧНІВ В ІІ (МІСЬКОМУ) ЕТАПІ ОЛІМПІАД

alt

У 2014/2015 н.р. учні прийняли участь в ІІ етапі предметних олімпіад з математики (2 учня), географії (1 учень), хімії (2 учня), фізики (1 учень), історії (2 учня), біології (2 учня), української мови та літератури (2 учня), а з предметів інформатика та англійська мова жодного учня не прийняло участі. Тому викладачам Агішевій А.В., Бондаренко Л.А. та Балановій А.Т. необхідно у наступному навчальному році спланувати свою роботу на поглиблення з обдарованими учнями.

alt alt

alt alt

alt alt

alt alt

У листопаді 2014 року проводились:

  • І етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в якому взяло участь 21 учень роботи учня групи Кб-41 Криці Миколи та учениці групи Сб-31 Данилової Надії були направлені на ІІ етап конкурсу.

  • І етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка в якому взяло участь по 15 учнів роботи учня групи Кб-41 Шевчука Віталія та учениці групи Бб-31 Осадчої Регіни були направлені на ІІ етап конкурсу.

МОНІТОРИНГ РЕЗУЛЬТАТІВ УЧАСТІ УЧНІВ У І ЕТАПІ МІЖНАРОДНОГО КОНКУРСУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІМЕНІ ПЕТРА ЯЦИКА

alt

МОНІТОРИНГ РЕЗУЛЬТАТІВ УЧАСТІ УЧНІВ У І ЕТАПІ МІЖНАРОДНОГО МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОГО КОКУРСУ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

alt

Викладачам української мови і літератури Щербині Т.О., Балановій А.Т. та Афтеньєвій Л.Г. наступного року активізувати роботу, щодо залучення учнів до участі у конкурсах та підготовці переможців ІІ етапу конкурсів.

Всебічному розвитку учнів, їх творчої ініціативи, підвищення інтересу до навчання також сприяє постійне залучення учнів нашого училища до різноманітних конкурсів. Так протягом 2014/2015 н.р. учні ДНЗ «ВПУ № 9 м. Кіровоград» прийняли участь у наступних конкурсах:

  • Данілова Надія, учениця групи Сб-31 учасниця ІІ етапу Міжнародного конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовища» - керівник викладач фізики Попик О.І. та викладач географії Христенко М.В.;

  • Таджиєва Анастасія, учениця групи Кб-31 учасниця ІІ етапу Всеукраїнського дитячого літературного конкурсу «Захистимо країну від лиха» у номінації «Художній твір» - керівник викладач української мови та літератури Щербина Т.О.;

  • Хамікова Наталія, учениця групи Сб-21 учасниця ІІ етапу Всеукраїнського дитячого літературного конкурсу «Захистимо країну від лиха» у номінації «Поетичний твір» - керівник викладач української мови та літератури Афтеньєва Л.Г..;

  • Онищенко Оксана, учениця групи Тб-41, Адамська Катерина та Шевчук Віталій учні групи Бб-41 учасники ІІ етапу конкурсу творів на тему "Українська мова - мова єднання" у номінації: «Квітни, мово наша рідна» - керівники викладачі української мови і літератури Щербина Т.О. та Баланова А.Т.;

  • Чернега Діана, учениця групи Сб-41 учасниця ІІ етапу конкурсу творів на тему "Українська мова - мова єднання" у номінації: «Мовне багатоголосся України» - керівник викладач української мови і літератури Щербина Т.О.;

  • Урсу Владислав, учень групи Рб-41 учасник ІІ етапу конкурсу творів на тему "Українська мова - мова єднання" у номінації: «На видноті всього світу» - керівник викладач української мови і літератури Афтеньєва Л.Г.;

  • Криця Микола, учень групи Кб-41 учасник ІІ етапу конкурсу творів на тему "Українська мова - мова єднання" у номінації: «Дихай озоном» - керівник викладач української мови і літератури Щербина Т.О.;

  • Данілова Надія, учениця групи Сб-31 учасниця ІІ етапу ХІV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості у номінації «Література» - керівник викладач української мови і літератури Щербина Т.О.;

  • Яндович Ольга, учениця групи Бб-31 учасниця ІІ етапу ХІV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості у номінації у номінації «Історія і державотворення» - керівник викладач історії Іванова Л.Є.;

  • Слюсаренко Андрій, учень групи Бб-31 учасник ІІ етапу конкурсу читців сонетів Уільяма Шекспіра – керівник викладач Бондаренко Л.А.;

  • Демидчик Богдан, Лирщикова Катерина, Онищенко Оксана, Пасенко Анна, Шевчук Віталій, Данилова Надія, Козакевич Діана, Кулинка Юлія, Осадча Реґіна, Таджиєва Анастасія, Яндович Ольга учасники ІІ етапу Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» - керівник викладач фізики Попик О.І.;

  • Пасенко Анна, Павлова Катерина, Шевчук Віталій, Плющ Олена, Онищенко Оксана, Мартиненко Ольга, Волкобой Юлія, Криця Микола, Данилова Надія, Козакевич Діана, Таджиєва Анастасія, Осадча Реґіна, Слюсаренко Андрій, Гліжинський Олександр, Яндович Ольга учасники ІІ етапу V Міжнародної природознавчої гри Геліантус-2014 - керівник викладач фізики Попик О.І..

 

alt alt

alt alt

alt alt

alt  alt

alt alt

 Аналіз рівня навчальних досягнень учнів за поточний рік

Згідно плану роботи училища на 2014/2015 навчальний рік, наказам по училищу № 420-Д від 25.11.2014 року «Про проведення контрольних зрізів знань з загальноосвітніх дисциплін у І семестрі 2014/2015 н.р.», № 130-Д від 25.13.2015 року «Про проведення контрольних зрізів знань з загальноосвітніх дисциплін у ІІ семестрі 2014/2015 н.р.» та з метою визначення результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, педагогічної діяльності викладачів і вироблення методичних рекомендацій щодо вдосконалення й корегування навчальної діяльності під час навчальної практики в грудні та квітні проведені директорські контрольні роботи з української мови, історії, математики, біології, хімії, правознавства, інформатики, англійської мови, географії, фізики, технології, економіки, художньої культури та світової літератури.

Заступником директора з навчальної роботи Кривенко Н.А. розроблені графіки проведення контрольних робіт. Тексти, завдання підбиралися відповідно до вимог навчальних програм, за посібниками зазначеними у листі МОНУ від 04.03.2013 року №1/9-151 «Методичні рекомендації щодо проведення підсумкових робіт у загальноосвітніх навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році» та розглядались на засіданнях методичних комісій суспільно-гуманітарної та природничо-математичної підготовки.

Аналіз та узагальнення результатів дав можливість побачити:

  1. навченість учнів з даних навчальних предметів;

  2. недоліки в роботі викладачів та учнів;

  3. викладачам виробити заходи подолання проблем;

  4. провести повторний моніторинг у вересні 2015/2016 н. р. в групах, які викликають найбільшу тривогу в адміністрації закладу.

Результативність навчальних досягнень учнів І курсу

Навчальні предмети Якість знань учнів за свідоцтвами Якість за діагностичну контрольну роботу Якість знань учнів за результатами контрольних зрізів знань у І семестрі 2014/2015 н.р Якість знань учнів за І семестр 2014/2015 н.р Якість знань учнів за результатами контрольних зрізів знань у ІІ семестрі 2014/2015 н.р
Українська мова 45 17   48  
Геометрія 23 3   24 29
Алгебра і початки аналізу 25 3   23 29
Художня культура 49 15   26 61
Українська література 40 22 41 47  
Хімія 32 19   38 40
Фізика 35 19 44 42  
Історія 38 11   38 36
Англійська мова 32 15 43 28 37
Правознавство 44 26 62 50  
Біологія 40 29   42 45
Географія 33 21 46 43  
Світова література 46     45 73
Інформатика 65 36 60 56  
Середнє значення 39 18 49 39 44

Результативність навчальних досягнень учнів І курсу

Проведений моніторинг якості знань учнів І курсу показав, що якісний рівень навчальних досягнень за результатами контрольних зрізів знань у ІІ семестрі склав 44%, що менше на 5% ніж якість знань за результатами свідоцтв і більше на 26 % ніж якість знань за результатами діагностичних контрольних робіт.

Результативність навчальних досягнень учнів ІІ курсу
Навчальні предмети Якість знань учнів за свідоцтвами Якість за діагностичну контрольну роботу Якість знань учнів за І курс Якість знань учнів за І семестр 2014/2015н.р. Якість знань учнів за результатами контрольних зрізів знань у ІІ семестрі 2014/2015н.р.
Алгебра і початки аналізу 24 7 21 22 26
Біологія 39 27 35 33 36
Українська література 39 16 43 43  
Геометрія 24 7 20 20 26
Англійська мова 34 22 34 35 39
Фізика 32 6 39 37  
Технології 83 18 54 51  
Хімія 31 11 25 34 37
Українська мова 34 9 40    
Світова література 37 4 33 46 52
Всесвітня історія 43 41 45 42  
Інформатика 64 25 67    
Економіка - - - 59 65
Історія України 29 4 44 43 50
Екологія - - - - 42
Середнє значення 39 15 38 39 41
 

Результативність навчальних досягнень учнів ІІ  курсу

alt

Аналіз успішності за результатами проведених контрольних зрізів знань свідчить про те, що якість знань з загальноосвітньої підготовки в середньому по училищу практично майже відповідає  якості знань за свідоцтвами про базову загальну середню освіту.

Але в той же час якість знань учнів у порівнянні з якістю за результатами свідоцтв про базову загальну середню освіту зменшилась з предметів: всесвітня історія (Сб-41) на 24%, англійська мова (Бб-41) на 10%, біологія (Сб-41, Бб-31) на 6%, 22%, світова література (Бб-31) на 14% та збільшилась з предметів: біологія (Тб-31) на 12%, художня культура (Тб-41) на 29%, хімія (Кб-41, Тб-41, Кб-31, Рб-31) на 15%, 23%, 18%, 15%, історія України (Рб-31) на 42%, всесвітня історія (Рб-41) на 12%, світова література (Кб-41, Рб-41, Тб-41, Кб-31, Рб-31, Тб-31) на 38%, 39%, 43%, 14%,  32%, 23%, 32%, англійська мова (Рб-41, Тб-41, Рб-31, Тб-31) на 25%, 12%, 29%, 20%, математика (Рб-31, Сб-31) на 15%.

Але в той же час якість знань учнів у порівнянні з якістю за результатами І семестру зменшилась з предметів: всесвітня історія (Тб-41) на 11%, світова література (Бб-31) на 16% та збільшилась з предметів: художня культура (Рб-41, Тб-41) на 23%, 25%, світова література (Кб-41, Рб-41, Тб-41, Кб-31, Сб-31, Тб-31) на 18%, 47%, 43%, 20%, 13%, 15%, англійська мова (Бб-41, Рб-41, Тб-31) на 10%, 13%,  10%, економіка (Тб-31) на 18%, біологія (Тб-31) на 15%, історія України (Рб-31) на 14%.

Також є предмети з яких збільшився початковий рівень навчальних досягнень учнів, а саме: світова література – 7 учнів (Бб-31 – 1 учень, Кб-31 – 1 учень, Рб-31 – 2 учня, Сб-31 – 1 учень, Тб-31 – 2 учня) та біологія – 7 учнів (Бб-31 – 2 учня, Кб-31 – 1 учень, Сб-31 – 1 учень, Тб-31 – 3 учня).

Аналіз результатів державної підсумкової атестації

У відповідності до наказу по училищу № 341-Д від 01.10.2014 року «Про проведення державної підсумкової атестації у 2014/2015 н.р.» була проведена державна підсумкова атестація з української мови, математики та інформатики для учнів груп Аб-21, Бб-21, Кб-11, Рб-21 та Сб-21.

Проведенню атестації передував цикл заходів щодо підготовки. Зокрема, було проведено інструктивно-методичну нараду, організована підготовка завдань за збірниками завдань для державної підсумкової атестації, перелік яких подано у листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1/9-92 від 8 лютого 2013 року «Щодо порядку закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2013/2014 н.р.», проведений моніторинг якості знань учнів у відповідності за 2012/2013 н.р., 2013/2014 н.р.  та 2014/2015 н.р., розглянуто на засіданнях методичних комісіях «Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти». Проведення державної підсумкової атестації виявило наступні результати:

 Результати державної підсумкової атестації у 2014/2015 н.р. (групи Аб-21, Бб-21, Кб-21, Рб-21 та Сб-21)

 
 
Предмет
 
 
 
 
 
 
група Рівні навчальних досягнень
початковий середній достатній високий
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Українська  мова Аб-21 0 0 0 3 4 2 3 1 0 0 0 0
Рб-21 0 0 0 2 4 6 5 5 0 0 0 0
Бб-21 0 0 0 2 3 5 10 3 0 0 0 0
Кб-21 0 0 0 2 2 4 4 7 2 0 0 0
Сб-21 0 0 0 7 2 4 6 3 4 0 0 0
Математика Аб-21 0 0 0 7 2 2 2 0 0 0 0 0
Рб-21 0 0 2 3 5 7 5 0 0 0 0 0
Бб-21 0 0 0 4 7 5 1 4 1 1 0 0
Кб-21 0 0 2 3 4 5 4 1 2 0 0 0
Сб-21 0 2 0 9 5 3 4 1 2 0 0 0
Інформатика Аб-21 0 0 0 0 3 2 4 2 1 1 0 0
Рб-21 0 0 0 0 2 6 3 9 2 0 0 0
Бб-21 0 0 0 0 1 7 3 6 5 1 0 0
Кб-21 0 0 0 0 3 2 2 7 4 3 0 0
Сб-21 0 0 0 1 0 7 6 9 2 1 0 0
 

ДПА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 

alt

ДПА З МАТЕМАТИКИ

alt

ДПА З ІНФОРМАТИКИ

alt

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ ІІІ КУРСУ (групи Аб-21, Бб-21, Кб-21, Рб-21 та Сб-21)

 
 
 
Предмет
 
 
 
 
 
 
 
група
Якість навчання
( %)
2012/2013 н.р.
2013/2014 н.р.
2014/2015 н.р.
за результатами ДПА
Українська  мова
Аб-21
13
23
23
31
Рб-21
13
13
41
45
Бб-21
50
58
57
57
Кб-21
56
57
62
62
Сб-21
42
52
50
50
Математика
Аб-21
13
15
15
15
Рб-21
30
13
27
23
Бб-21
19
30
30
30
Кб-21
33
44
38
33
Сб-21
28
23
27
27
Інформатика
Аб-21
67
62
62
62
Рб-21
65
44
64
64
Бб-21
50
65
61
65
Кб-21
68
81
76
62
Сб-21
62
60
65
65
 

 

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ ІІІ КУРСУ (групи Аб-21, Бб-21, Кб-21, Рб-21 та Сб-21)
 
alt

Моніторинг якості навчальних досягнень учнів показав, що учні в цілому засвоїли навчальний матеріал з предметів українська мова, математика та інформатика на середньому та достатньому рівнях. Найнижча якість знань 15% з предмету математика у групі Аб-21, а найвища якість знань 65% у групах Бб-21 та Сб-21 з предмету інформатика.

 

Звіт з навчально-виховної роботи за 2014-2015 навчальний рік

Виховна робота 2014-2015 року здійснювалася під гаслом принципу гуманізму, а саме, визнання особистості учня головним в виховному процесі, шляхом реалізації системного особистісно-орієнтованого підходу до її організації, була спрямована на виховання гармонійної, творчої та працелюбної особистості, формування життєвих цінностей людини XXI століття.

Виховний процес здійснювався за такими основними напрямками:

  • Національно-патріотичне виховання: проведення виховних годин та виховних бесід «Я- українець», «Ми-нація єдина»,Сімейні реліквії та обереги», зустріч з учасниками АТО, проведення бібліотечних уроків «Ну, що б здавалося слова»  та виставок присвячених героїчним сторінкам історії українського народу, майстер класи по виготовленню народних іграшок  до Дня Соборності, виступи в краєзнавчому музеї міста та в Обласному госпіталі ветеранів війни, оформлення фотоекспозиції «Нові часи – нові герої», співавторство в збірці патріотичних віршів «Візьмемося за руки, з’єднаємо серця»;
  • Ціннісне ставлення до праці та природи: участь в озелененні та прибиранні закріплених територій, цикл виховних бесід,бібліотечні виставки , перегляд відеофільмів присвячених Дню Землі та трагедії на Чорнобильській АЕС;
  • Ціннісне ставлення до себе та свого фізичного «Я»: проведення військово- патріотичної гри «Нумо, хлопці!» присвяченій Дню Захисника Вітчизни, цикл виховних занять  та відео лекторій соціально-психологічної служби на тему «Актуальні проблеми у формуванні здорового способу життя», заняття з елементами тренінгу за програмою «Дорослішай на здоров’я», участь в міській акції « Зупинити СНІД» від благодійного фонду «Повернення до життя», зустрічі з лікарями наркологами, венерологами, гінекологами з питань формування навичок здорового способу життя;

ДОСЯГНЕННЯ: V місце в загальному заліку в обласній спартакіаді серед учнів ПТНЗ області; І місце за участь в конкурсі «Безпечна весна» за сприяння міського управління молоді та спорту, благодійного фонду «Повернення до життя»; Ціннісне ставлення до культури і мистецтва: проведення огляду-конкурсу художньої самодіяльностіміж учнями І курсу, проведення свят Дня учителя, Українських вечорниць (у гуртожитку), святкових концертів до Дня Святого Валентина, Свята 8 Березня, Дня Сміху(у гуртожитку);

ДОСЯГНЕННЯ: участь в міжнародному конкурсі вокалістів : Карпов Євген став почесним дипломантом конкурсу (ІV місце), за підсумками обласного-конкурсу декоративно ужиткової творчості «Українські візерунки» серед професійно-технічних навчальних закладів зайняте  ІІІ місце, у номінації «Вокальний спів» - І місце, у номінації «Хореографія» - ІІІ місце;

Учнівське самоврядування (училище)+ (гуртожиток): приймало певну участь в житті училища. В подальшому планується посилити роль учнівського самоврядування в суспільному житті закладу і гуртожитку та активізувати роботу всіх представників учнівського самоврядування;

Робота класних керівників та майстрів виробничого навчання :

  • за значимі результати в виховній роботі : Іванова Лариса Євгеніївна (учні групи ББ-31 стали найактивнішими учасниками позаурочної діяльності),
  • за результативність у роботі з дітьми-сиротами: майстри виробничого навчання: Лисенко Наталія Олександрівна, Тєрьохін Ігор Євгенійович;
  • за роботу з дітьми «групи-ризику»:  майстер виробничого навчання Варга Ольга Миколаївна;
  • за роботу з дітьми, що потребують додаткової педагогічної уваги: Масалова Віра Олександрівна;
  • за найкраще ведення журналу з обліку виховної роботи: Бондаренко Людмила Анатоліївна, Щербина Тетяна Олександрівна;
  • за використання інноваційних  методів у виховній роботі : Нижборська Наталія Анатоліївна.

alt alt

alt alt

 alt

 alt alt

alt alt

Звіт з  охорони праці та безпеки життєдіяльності за 2014-2015 навчальний рік

Створення безпечних умов навчання та праці - основне завдання адміністрації, педагогічного та учнівського колективів державного навчального закладу «Вище професійне училище № 9 м. Кіровоград», які спільними зусиллями намагаються забезпечити в закладі умови, що сприяють безпеці та зміцненню здоров’я.

Відповідно до статті 15 Закону України “Про охорону праці” в училищі створено службу охорони праці, безпеки життєдіяльності (наказ від 11.08.2011 року № 221 – Д), яка організовує виконання правових, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних заходів спрямованих на запобігання нещасним випадкам у процесі праці і навчання, здійснюється нагляд за додержанням вимог нормативно-правових актів у сфері профілактики травматизму виробничого та невиробничого характеру і контроль за виконанням державних програм, пов'язаних з безпекою життєдіяльності населення.

З метою визначення змісту роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності в училищі розроблена та введена в дію “Система управління охороною праці у вищому професійному училищі № 9 м. Кіровограда” (наказ від 21.08.2012 року № 255 - Д).

Училище організовує профілактичну роботу щодо попередження випадків побутового травматизму з учнями відповідно до Положення про організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01 серпня 2001р. №563 (зі змінами), та Рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 22 грудня 2005 року, протокол №13/2 – 10. Протягом 2014/2015 навчального року в училищі проводилась певна робота з поліпшення безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу. В училищі ведеться постійна робота з попередження учнівського травматизму під час навчально-виховного процесу та в побуті. На початку навчального року плануються заходи з профілактики учнівського травматизму в училищі на поточний навчальний рік, які охоплюють питання проведення різних видів інструктажів протягом року, проведення бесід, лекцій та батьківських зборів з питань профілактики учнівського травматизму, контролю чергування викладачів на поверхах, території, у їдальні, а також затверджуються графіки проведення Тижнів безпеки життєдіяльності та профілактичної роботи з попередження учнівського травматизму. В училищі діє система проведення профілактичної роботи з попередження випадків учнівського травматизму, яка є цілісною системою роботи, її складовими є: бесіди з попередження дитячого травматизму, інструктажі з безпеки життєдіяльності, Тижні безпеки життєдіяльності, виховні заходи тощо, що спрямовані не тільки на первинні причини учнівського травматизму, а й на чинники розвитку травмонебезпечних ситуацій, спрямованих на збереження життя і здоров’я учнів, які повинні вміти прогнозувати, передбачати небезпечні ситуації та приймати правильні рішення щодо виходу з них, формувати життєві навички, сприятливі для здоров’я, безпеки, розвитку та життєвого успіху.

Відповідальною за організацію профілактичної роботи з безпеки життєдіяльності серед учнів призначено заступника директора з навчальної роботи – Кривенко Н.А., на яку покладено обов’язки з вищезазначеного питання.

До початку 2014/2015 навчального року по училищу було видано накази:

від 18.08.2015 року № 257 – Д, “ Про організацію роботи з охорони праці”;

від 18.08.2015 року № 258 – Д, “ Про організацію роботи в училищі з питань збереження життя і здоров'я учнів”;

від 27.08.2015 року № 266 – Д, “ Про організацію та проведення чергування в училищі” визначено порядок чергувань.

У червні 2015 року проведено щорічне навчання водія Правилам дорожнього руху і Правилам охорони праці на автомобільному транспорті та спеціальне навчання працівників, які залучаються до виконання робіт з підвищеною небезпекою (наказ від 22.06.2015 року № 255 – Д).

До колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ВПУ № 9 м.Кіровограда на 2010-2015 роки включено вирішення питань щодо забезпечення своєчасної розробки і виконання заходів по створенню безпечних та нешкідливих умов праці відповідно до вимог нормативних документів з охорони праці.

З 22.08.2014року по 08.09.2014 було проведено атестацію робочих місць за умовами праці (наказ № 259-Д від 18.08.2014 року). За підсумками проведеної роботи, а саме протоколів замірів шкідливих виробничих факторів, виконанні розрахунки по наданню пільг та компенсацій працівникам, які працюють у шкідливих і важких виробничих умовах. (накази № 307 – Д від 08.09.2014 року; №370 – Д від 20.10.2014 року).

В училищі своєчасно у відповідності до діючих нормативних вимог проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності, діє система оперативного адміністративно-громадського контролю за станом безпеки життєдіяльності.

З метою попередження випадків електротравматизму в училищі проводяться електротехнічні виміри опору заземлюючого пристрою та опору ізоляції електропроводки. Проводятся заходи протипожежного напрямку.

Систематично проводиться обстеження будівель та споруд училища, на що складаються відповідні акти.

У плані роботи училища в розділах виховної роботи та роботи з безпеки життєдіяльності передбачено проведення бесід класними керівниками і майстрами виробничого навчання на виховних годинах відповідно до графіка їх проведення.

Крім загальних заходів по училищу, кожен класний керівник, майстер виробничого навчання, вихователь, керівник гуртка, секції який закріплений за навчальною групою відповідно до наказу по училищу, розробляє заходи з питань збереження життя та здоров'я учнів, в планах виховної роботи педагогічного працівника та затверджуються в установленому порядку.

Організоване чергування педагогічних працівників під час перерв на поверхах, на території училища та у їдальні.

Для створення безпечних умов навчання в кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, технологій, спортивному залі й майстернях призначаються відповідальні за безпеку життєдіяльності, у навчальних кабінетах - завідувачі кабінетів. На початок кожного навчального року оформлюються всі необхідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах, майстернях, спортивному залі та акт готовності училища до нового навчального року. В кабінетах з підвищеною небезпекою розроблені і вивішені на видному місці інструкції з безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу, завірені директором училища.

Інформаційно-нормативний тиск на учнів постійно зростає, навчальний план, насичений різними предметами. Досить сувора організація навчального процесу (різноманітні форми контролю за якістю знань, умінь і навичок) тримає учня в стані постійного стресу: гуртки, заняття за вибором заповнюють весь вільний час учня. Відтак, навчання відбувається за рахунок ресурсів здоров'я учня й викладача. Тому питання збереження фізичного, психічного й соціального здоров'я учнів - одне з найважливіших завдань педагогічного колективу училища.

Навчально-виховний процес в училищі організований таким чином, що враховується обсяг навчального навантаження та його відповідність віковим та індивідуальним можливостям учнів. В училищі складений оптимальний розклад занять, викладачі дотримуються всіх організаційно-педагогічних вимог при проведені уроків.

В училищі створені належні санітарно-гігієнічні умови навчання. Соціально-побутове забезпечення учнів здійснюється згідно чинного законодавства. Для послуг учнів безкоштовно надаються корпуси теоретичного та виробничого навчання, гуртожиток, бібліотека, спортивний зал, їдальня, приміщення для гурткової, спортивно-масової та технічно-творчої роботи.

Згідно навчальних планів організовано та проводиться викладання предметів: “Основи безпеки життєдіяльності”, “Охорона праці”, “Правила дорожнього руху”. Навчальні програми виконуються в повному обсязі.

Розроблена програма навчання учнів з питань особистої безпеки, здоровому способу життя на основі формування та розвитку життєвих навичок безпечної поведінки по темах:

Безпека в побуті: можливі небезпечні ситуації в побуті, опіки, обмороження, отруєння грибами, небезпека при користуванні побутовими, столовими приладами, правила поводження з вогнем, незнайомими і вибухонебезпечними предметами, предметами побутової хімії, використання радіо- та мобільних телефонів.

Безпека на та спортивних майданчиках: безпечне користування обладнанням спортивних майданчиків (гірки, драбини, стінки, колодки, та інше), безпека при рухливих іграх.

Безпека при перебуванні в училищі: безконфліктність спілкування, попередження пустощів, дотримання розпорядку і правил поводження.

Безпека при перебуванні біля водоймищ: безпечна організація купання, стрибання у воду, небезпека сонячного опромінення, небезпека перебування на льоду.

Дорожньо-транспортний травматизм: правила поводження на вулиці, безпечні маршрути, рух уздовж доріг, перехід залізничних переїздів, уникнення загрозливих для життя і здоров’я ситуацій та інше.

Пожежна безпека: небезпека ігор з вогнем в приміщенні.

Електротравматизм та його попередження: безпека користування електроприладами та заборона використання, електромережа та розподіл електроенергії в приміщенні.

Безпека в надзвичайних ситуаціях: під час грози, повені та інших стихійних лих.

Безпека праці: правила поведінки під час ручної праці в групі, при користуванні небезпечними предметами, комп’ютерна небезпека…

Особиста гігієна та здоровий спосіб життя: небезпека бруду та попередження пов’язаних з цим захворювань; ознаки здоров’я, способи його зміцнення, вплив природних умов на здоров’я, загартування організму, ранкова гімнастика.

Надання першої долікарської допомоги.

Життя людини – найдорожча цінність: попередження суїцидальної поведінки.

Протягом 2014-2015 навчального року педагогічні працівники та учні прийняли активну участь у проведенні Тижнів знань з безпеки життєдіяльності, під час яких відбулися різноманітні заходи, спрямовані на попередження учнівського травматизму, а саме:

з 8 до 12 вересня 2014 року Тиждень знань Правил Дорожнього руху на тему: «Руху правила єдині поважати їх повинні»;

з 13 до 17 жовтня 2014 року обласний Тиждень знань безпеки «Захист людини у надзвичайних ситуацій», під час якого було проведено єдиний день Цивільної оборони на тему: «Захист людини у надзвичайних ситуацій».

з 10 до 14 листопада 2014 року Тиждень знань Пожежної безпеки на тему: «Вогнище – це романтично, проте дуже небезпечно!», під час якого було проведено практичне заняття з відпрацюванням плану евакуації 11.11.2014 року.

з 02 до 06 березня 2015 року Тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Здоровий спосіб життя – це модно!».

з 06 по 10 квітня 2015 року Тиждень безпеки життєдіяльності на тему: «Ми всі господарі природи, тож збережемо її вроду!», під час якого було проведено практичне заняття з відпрацюванням плану евакуації 08.04.2015р.

з 22 по 28 квітня 2015 року Тиждень охорони праці під девізом «Приєднуйтесь до формування превентивної культури охорони праці».

Двічі на рік, у листопаді 2014 року, та у квітні місяці 2015 року у рамках Тижня БЖД проведено практичні заняття з відпрацюванням плану евакуації на випадок надзвичайних ситуацій.

alt alt

alt alt

alt alt

alt alt

В рамках тижнів здійснювався внутрішній аудит охорони праці, про що складені відповідні акти.

Також учні державного навчального закладу «Вище професійне училище № 9 м. Кіровоград» прийняли участь у І (училищних) етапах конкурсів:

на кращий віодеофільм з елементами флеш-анімації в обласному конкурсі дитячо – юнацької творчості «Безпека в житті дитини» з 26 січня по 03 лютого 2015 року

на кращу комп’ютерну презентацію з елементами вибору рішень або дій у різних надзвичайних ситуаціях в обласному конкурсі дитячо – юнацької творчості «Безпека в житті дитини» .

на кращий дитячий малюнок на тему «Охорона праці очима дітей» з 15 по 19 червня 2015 року;

на кращий виріб на тему «Безпека в житті - життя у безпеці з 15 по 19 червня 2015 року.

Питання охорони праці, безпеки життєдіяльності розглядалися на нарадах при директорові:

18.09 2014 року про підсумки Тижня знань Правил Дорожнього руху на тему: «Руху правила єдині поважати їх повинні»;

23.10.2014 року про підсумки Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему: «Захист людини у надзвичайних ситуацій» та відпрацювання плану евакуації.

20.11.2014 року про підсумки Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему: «Вогнище – це романтично, проте дуже небезпечно!», та відпрацювання плану евакуації.

19.03.2015 року про підсумки Тижня сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Здоровий спосіб життя – це модно!».

02.04.2015 року стан виконання училищем приписів Держгірпромнагляду, Державного пожежного нагляду, санітарно-епідеміологічної служби;

16.04.2015 року про підсумки Тижня безпеки життєдіяльності на тему: «Ми всі господарі природи, тож збережемо її вроду!», та проведення практичного заняття з відпрацюванням плану евакуації.

21.05.2015 року про підсумки Тижня охорони праці на тему: «Приєднуйтесь до формування превентивної культури охорони праці».

В рамках тижнів здійснювався внутрішній аудит охорони праці, про що складені відповідні акти.

Питання про стан учнівського травматизму в училищі систематично розглядається на методичних об'єднаннях викладачів та класних керівників, методичних об'єднаннях викладачів фізичного виховання та технологій. Результати проведеної роботи обговорюються на засіданнях педагогічної ради в січні, червні, на нарадах при директорові, його заступниках, заслуховуються звіти про виконання заходів, наказів з охорони праці.

Проте, незважаючи на вищезазначені заходи, необережність і необачність, неналежне виконання інструкцій учнями та викладачами іноді призводить до травмувань. Так, протягом 2014-2015 навчального року в училищі нещасних випадків з учнями під час навчально-виховного процесу зареєстровано не було. Але мали місце два випадки побутового травматизму, причиною яких стала особиста необережність учнів. Всі нещасні випадки, що трапляються з учнями училища, розслідуються спеціальними комісіями, створеними наказами директора, які з'ясовують причини та обставини нещасного випадку, встановлюють вину посадових осіб за порушення посадових обов'язків з питань охорони праці, розробляються заходи з попередження нещасних випадків. За результатами розслідування нещасних випадків невиробничого характеру видаються відповідні накази та складаються акти форми НТ згідно з Положенням про порядок розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру. Адміністрацією училища здійснюється аналіз причин травмувань.

В училищі є медичний кабінет, що забезпечений медикаментами першої необхідності та є посада сестри медичної, яка на підставі довідок про стан здоров'я здійснює розподіл всіх учнів на групи для занять фізичною культурою. Протягом року видаються накази по училищу щодо створення основної, спеціальної, підготовчої і звільненої груп з фізичної культури. Постійно проводиться контроль щодо занять учнів у відповідних групах з фізичного виховання згідно з медичними довідками.

Сестрою медичною проводяться систематичні медичні огляди учнів на педикульоз, учні проходять щеплення згідно з календарем щеплень.

Медичне обслуговування в училищі учнів та педагогічних працівників здійснює медсестра.

Профілактичний медичний огляд дітей пільгової категорії здійснюється за графіком п’ятої міської поліклініки два рази на рік.

Графік проведення медико-педагогічного спостереження за уроками фізичного виховання у навчальних групах училища

П.І.Б., посада контролюючого
Відвідування
Дата
Мета
Директор
Листопад, Грудень,
Лютий, Квітень
Адміністративне інспектування
Заступник з НВР
Січень, Березень
Адміністративне інспектування, оздоровчо-виховна робота
Заступник з НР
Квітень, Травень
Оздоровчо-виховна робота
Класні керівники,
майстри в/н
Протягом року
Відвідування учнями уроків, дисциплінованість, успішність учнів
Сестра медична
Протягом року
Медичний контроль за відповідністю фізичного навантаження функціональним можливостям учнів

В училищі ведеться постійна робота з охорони здоров'я та профілактики різних видів захворювань. Медична сестра, класні керівники, викладачі, майстри виробничого навчання, вихователі проводять бесіди з учнями щодо профілактики респіраторних та інфекційних захворювань, лекції для батьків, інструктажі тощо.

Питанню організації харчування учнів приділяється особлива увага з боку адміністрації училища, оскільки воно має велике значення для здоров'я учнів. В училищі створені умови для роботи харчоблоку. Харчування учнів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що знаходяться під державною опікою, здійснюється за рахунок бюджетних асигнувань. У питаннях організації харчування учнів, адміністрація училища керується наступними нормативно-правовими документами: постановою Кабінету Міністрів України №1200 від 03.11.1997р. (зі змінами і доповненнями), постановою Кабінету Міністрів України №1591 від 22.11.2004р. (норми харчування), наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України №242/329 від 01.06.2005р., листом Міністерства освіти і науки України № 1/9-762 від 05.11.2009р.

Комісією з контролю за організацією харчування учнів училища регулярно проводиться перевірка санітарно-гігієнічних умов їдальні та харчоблоку, якості їжі. Адміністрацією училища систематично проводиться комплексна перевірка якості гарячого харчування учнів. За результатами перевірок складаються акти.

 

Удосконалення навчально-матеріальної бази у 2014/2015 н.р.

Фінансування по загальному фонду на 2014-2015 навчальний рік проводилось відповідно до плану бюджетних асигнувань, видатки проводились в межах затвердженого кошторису.

Надійшло фінансування: 9 916 622 грн.

Видатки:

Заробітна плата - 4 004 435 грн.

Нарахування на з/плату - 1 439 565  грн.          

Стипендія         -  2 420 488 грн.

Комунальні послуги - 1 309 879 грн.            

Відрядження, підвищення кваліфікації – 10 894 грн.

Заправка картриджів, ЄДЕБО - 2 564 грн.

Придбання буд. матеріалів, світильників, журналів, папіру, бланків – 48 672 грн.

Виплати на одяг, харчування , літературу, медикаменти , працевлаштування учнів пільгових категорій  680 125 грн.

Надходження по спеціальному фонду за  2014-2015 навчальний рік склали 52 409,26 грн , із них надходження за виручку з їдальні 40 105,00 грн., оренда приміщення 6 034,26 грн., мешкання в гуртожитку 6 270,00.

Надходження від добровільної допомоги за  2014-2015 навчальний рік склали 28730,12 грн.

Последнее обновление ( 08.04.16 07:47 )  

Про професії

Отримайте детальну інформацію про професії в училищі. Детальніше...
Задайте питання або надайте пропозицію
 

Контакти ДНЗ "ВПУ №9 м.Кіровоград"

25030, Україна, м. Кропивницький, вул. Шатила, 4
Директор Рацул Олександр Борисович 
Телефон/факс (0522) 37-10-31
Електронна пошта  
vpu-9@ukr.net