Умови доступності закладу освіти

В закладі створені необхідні умови для навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами, які потребують умов інклюзивної освіти для отримання професійно-технічної освіти за державним замовленням за відповідними професійними напрямками: комп’ютерні мережі; зв’язок; економічний напрямок; банківська справа; радіотехнічний напрямок.

Для забезпечення головних завдань інклюзії в училищі створені інклюзивні групи з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів дітей.

Відповідно до Міжнародної класифікації стандартів освіти в закладі  особливі освітні потреби мають діти, навчання яких потребує додаткових ресурсів. Такими додатковими ресурсами є: педагогічні працівники та спеціалісти психологічної служби, дидактичні матеріали, матеріально-технічна база (пандус, кнопка виклику, спеціально обладнані приміщення).

КВПУ стало одним з перших закладів професійно-технічної освіти міста, яке почало впроваджувати інклюзивну форму навчання та практично втілювати формулу «від рівних прав – до рівних можливостей», що вважається пріоритетним у більшості європейських країн.

Барбаренко Вова навчається в групі П-91 Кропивницького ВПУ за професією «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення». У хлопця вроджений діагноз ДЦП, хоча він рухається на візку, та це не заважає йому отримувати знання та навички при роботі за ПК. В колективі у Вови з одногрупниками дружня та весела атмосфера, діти охоче допомагають йому в навчанні. Вова бере активну участь в культурно масових заходах, співає, грає на гітарі, читає вірші.

Деякі аспекти, щодо організації освітнього процесу в інклюзивних групах Кропивницького вищого професійного училища – виступ Кривенко Наталії Анатоліївни, заступника директора з навчально-виховної роботи Кропивницького ВПУ

вгору