Адміністратор

Забезпечує роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створює для них комфортні умови; здійснює контроль за збереженням матеріальних цінностей;  консультує відвідувачів з питань наявних послуг.

Повинен знати:

  • постанови, розпорядження, накази, інструкції та інші нормативні документи і керівні матеріали, які стосуються організації підприємства;
  • організацію і зміст роботи керівника;
  • організаційну структуру управління підприємства;
  • права і обов’язки працівників, режим їх роботи;
  • технологію управління персоналом підприємства;
  • правила та методи організації процесу обслуговування відвідувачів;
  • правила користування технічним засобами оброблення документів, усної та письмової документаційної інформації, основи комп’ютерних інформаційних технологій;
  • технологічні процеси оброблення інформації;
  • стандарти систем організаційно-розпорядчої документації;
  • ділову українську мову та іноземну мову за професійним спрямуванням, асортимент послуг, що реалізуються;
  • основи маркетингу;
  • принципи планування й оформлення приміщень, вітрин, організація реклами;
  • основи естетики, етики, психології і обслуговування відвідувачів, основи галузевої економіки, економічні досягнення для успішного виконання знань і обов’язків, організації праці і управління;
    основи трудового законодавства;
  • правила внутрішнього трудового розпорядку.

Повинен уміти:

  • забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створювати для них комфортні умови;
  • здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей;
  • консультувати відвідувачів з питань наявних послуг;
  • вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
  • розглядати претензії, пов’язанні з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів;
  • здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень, стежити за оновленням і станом реклами у приміщеннях і на будівлі;
  • забезпечувати чистоту і порядок в приміщеннях і на прилеглих до них територіях;
  • контролювати додержання робітниками підприємства, установи, організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту;
  • інформувати керівництво підприємства, про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.