На шляху до вдосконалення компетентностей

У період з 8 лютого по 12 лютого 2021 року проводився авторський курс підвищення кваліфікації «Нові ролі директорів, вчителів, освітніх менеджерів, державних службовців, тьюторiв та коучів в умовах дистанційного та онлайн навчання» від директора «Школи Нового Часу» Володимира Співаковського. Даний захід також заручився підтримкою Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України», Edu Future 7W®, а також Міжнародною освітньою корпорацією GrandExpo. В цьому курсі прийняв участь майстер виробничого навчання (викладач) Божор Дмитро Юрійович.

Як модернізувати освітній процес навчали наступні спікери:

Микола Кириченко – ректор ДЗВО Університет менеджменту освіти НАПН України, член-кореспондент Національної академії наук вищої освіти України, доктор філософії, професор.

Тамара Сорочан – директор Центрального інституту післядипломної освіти УМО НАПН України, координатор проекту Українського відкритого університету післядипломної освіти, доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник освіти України.

Любов Карташова – заступник директора Центрального інституту післядипломної освіти УМО НАПН України, координатор проекту Українського відкритого університету післядипломної освіти, доктор педагогічних наук, професор.

Володимир Співаковський – вчений, письменник, бізнесмен, меценат; автор системи освіти 7W та методики викладання кейс-технологій, засновник Першої в Україні приватної школи – Міжнародного ліцею «Гранд»; автор та продюсер проекту інноваційної онлайн школи повного дня «Гранд-Експо»

Лариса Грабовська – коуч-технолог онлайн школи Grand-Expo; кандидат технічних наук в галузі екологічної безпеки; учасниця команди авторів-розробників кейс-уроків; авторка більше 20 наукових праць та запатентованих винаходів

Валерій Старощук – вчитель фізики вищої категорії, куратор STEAM онлайн школи Grand-Expo, лауреат Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року»

Марина Вєжис – психолог в сфері дитячо-батьківських відносин; нейропсихолог, тьютор; психолог в освітньому процесі; сертифікований фахівець в області врегулювання конфліктів; член Української асоціації нейропсихології, член Української спілки психотерапевтів; учасник психотерапевтичної навчальної програми з логотерапії та екзистенційного аналізу А. Лєнгле (GLE-International, Австрія); куратор тьюторів онлайн школи Grand-Expo.

Це був флеш-курс, створений на допомогу тим, хто інтегрує в освітній простір елементи  дистанційного/онлайн навчання. Були розглянуті, обговорені та практично відпрацьовані наступні проблемні питання:

– Нові виклики: чого навчати, чому, як, де, кому і на який результат?

– Передові технології і оптимальні пропорції навчального процесу.

– Нові ролі і багато нових можливостей для директорів та педагогів.

– Фундаментальні знання, компетенції та особистісний ріст в кейс-уроках

– Навчальний епізод як дидактична одиниця.

– Емоційний інтелект і соціалізація в онлайн навчанні.

– Діти онлайн: стратегії комунікацій.

– Чому виникає небажання спілкуватися та що з ним робити?

– Образ педагога. Чому дітям нудно?

– Особистий простір педагога.

Всі поради та методики щодо удосконалення та модернізації навчання були успішно апробовані зі здобувачами освіти груп з професії “Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення” та в подальшому вже будуть використовуватись при роботі в цілому.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

вгору