Орієнтовний перелік веб-ресурсів для дистанційного навчання

Заклади освіти можуть забезпечувати виконання навчальних планів, освітніх програм, використовуючи різні форми дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу (за матеріалами НМК ПТО у Кіровоградській області)

Заклади освіти можуть забезпечувати виконання навчальних планів, освітніх програм, використовуючи різні форми дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу:

  • платформа Google Classroom – допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання;
  • соціальна мережа Facebook – дозволяє створити окрему групу (коло, спільноту), розмістити завдання та посилання на навчальні матеріали;
  • тематичні форуми та чати;
  • хмарні сервіси;
  • online спілкування (Skype, Viber, WhatsApp, Google Hangouts, Telegram);
  • електронне листування – надсилання листів (у визначений час), що містять матеріали (тексти, презентації, посилання на відео), завдання до них та терміни їх виконання.

Педагогічні працівники можуть використовувати різні сервіси для створення завдань та перевірки навчальних досягнень учнів:

  • відеоуроки (з використанням YouTube, webinar.ua та інші);
  • програми для тестування, розробки інтерактивних дидактичних вправ та інше.

Також рекомендуємо педагогічним працівникам скористатися базовими ресурсами та інструментами, які є у відкритому доступі Інтернет простору, а саме:

1. Онлайн платформи для самоосвіти із системними курсами (потрібна індивідуальна реєстрація):

  • EdEra (загальноосвітня підготовка) – https://www.ed-era.com/ (студія онлайн-освіти, яка включає онлайн-курси, інтерактивні підручники, освітні спецпроекти та моделі інтеграції сучасних освітніх рішень);
  • iLearn – https://ilearn.org.ua/ (гейміфікована платформа для підготовки до ЗНО, предмети);
  • Prometheus (загальноосвітня підготовка) – https://prometheus.org.ua/zno/ (безкоштовні онлайн-курси підготовки до ЗНО);
  • ClassTime (загальноосвітня підготовка) – https://www.classtime.com/uk/ (безкоштовний тестовий сервіс, який візуалізує рівень розуміння навчального матеріалу учнів групи у живому часі).

 

2. Інструменти для спільної роботи:

  • https://www.mentimeter.com/ (провести контрольні роботи, зрізи знань, тести й оцінювання в ігровій формі);
  • https://onlinetestpad.com/ua (конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань та сотні готових матеріалів);
  • https://learningapps.org/ (готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завдань);
  • https://www.classdojo.com/uk-ua (організувати навчальну групу в працюючу спільноту з елементами гейміфікації);
  • https://www.edmodo.com/ (освітній сайт, який являє собою усічену соціальну мережу за типом Facebook, яка дозволяє спілкуватися викладачам та учням);
  • http://en.linoit.com/https://padlet.com/– (онлай – дошки для розміщення навчального матеріалу та різноманітних дидактичних засобів для самостійного опрацювання учнями теми конкретного уроку);
  • https://kahoot.it/ – (дозволяє організувати опитування учнів у тестовій формі, можлива організація опитування з елементами змагання);
  • https://quizlet.com/ru – Quizlet – (дозволяє здійснювати контроль засвоєння знань з використанням завдань різного рівня складності);
  • https://app.wizer.me/ – (створення інтерактивних аркушів опитування за конкретною темою уроку, підсумкового уроку за модулем, темою програми, а також – комплексного теоретичного завдання для проведення поетапної атестації);
  • https://zoom.us/ru-ru/meetings.html – (програмне забезпечення, яке обє’днує відеоконференції, онлайн-зустрічі, чат і спільну роботу у мобільному режимі).

3. Для педагогічних працівників професійної підготовки використовувати в роботі онлайн-ресурси, які розміщені на сайті МОНУ (https://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichna-osvita/onlajn-resursi-dlya-studentiv-proftehiv).

4. Для контролю засвоєння знань рекомендуємо використовувати різні он-лайн сервіси: GOOGLE форми, CLASSMARKER, СLASSTIME, MOODLE тощо.

 

За матеріалами НМК ПТО у Кіровоградській області (http://nmk-pto.kr.ua)