Про участь у Всеукраїнському вебінарі

28 жовтня 2020 року заступник директора з НВР Кривенко Н.А. поділилась досвідом на Всеукраїнському вебінарі з теми: «Деякі аспекти, щодо організації освітнього процесу в інклюзивних групах Кропивницького вищого професійного училища». Розкрила основні етапи організації освітнього процесу в інклюзивних групах зазначила, що в училищі створені необхідні умови для навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами, які потребують умов інклюзивної освіти для отримання професійної (професійно-технічної) освіти за державним замовленням за відповідними професійними напрямками:

  • комп’ютерні мережі;
  • економічний напрямок.

Для забезпечення головних завдань інклюзії в училищі створені інклюзивні групи з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.    Відповідно до Міжнародної класифікації стандартів освіти в закладі  особливі освітні потреби мають учні, навчання яких потребує додаткових ресурсів. Такими додатковими ресурсами є: педагогічні працівники та спеціалісти психологічної служби, дидактичні матеріали, матеріально-технічна база (пандус, кнопка виклику, спеціально обладнані приміщення).

Кропивницьке вище професійне училище є одним з перших закладів професійної (професійно-технічної) освіти міста Кропивницького, яке почало впроваджувати інклюзивну форму навчання та практично втілювати формулу «від рівних прав – до рівних можливостей», що вважається пріоритетним у більшості європейських країн.