Виступ на обласних педагогічних читаннях

19 січня 2022 року на базі НМК ПТО у Кіровоградській області відбулись обласні педагогічні читання з теми «Професійна освіта в контексті інноваційних перетворень». Від Кропивницького вищого професійного училища участь в них прийняли: Божор Дмитро Юрійович, майстер виробничого навчання Кропивницького вищого професійного училища, Нагурна Світлана Володимирівна, майстер виробничого навчання Кропивницького вищого професійного училища, Токаренко Віктор Васильович, майстер виробничого навчання Кропивницького вищого професійного училища.

Спікер та представник від навчального закладу Божор Дмитро Юрійович в своїй доповіді, яка була на тему: «Цифровізація освітнього процесу при підготовці робітничих кадрів», розповів як інтегруються сучасні методи та засоби навчання з професії «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення». Під час виступу акцентувалось увагу на одночасному використанні новітніх технологій та підходів до здобувачів освіти відносно тенденцій реформування освіти України в цілому, що дає підстави вважати підготовку випускників з означеної професії сучасною, концептуальною та актуально відповідно до розвитку комп’ютерної галузі та регіональних потреб ринку праці. В представлені матеріалів з досвіду роботи Нагурної Світлани Володимирівни на тему: «Сучасні технології навчання на уроках виробничого навчання при підготовці радіомеханіків» було висвітлено використання методу проектів, який дозволяє здобувачам освіти отримувати знання у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою. Також при підготовці Світлана Володимирівна застосовує спеціалізоване ПЗ: Electronics Workbench – головною функцію є аналіз і моделювання електричних схем. Kicad – за допомогою даної програми розробляється принципова схема, по ній створюється плата та готується документація необхідна для виробництва. Програма ElectroDroid яка є потужним набором інструментів та довідником для розробки електричних схем. В свою чергу представлення з досвіду використання Токаренка Віктора Васильовича на тему: «Впровадження сучасних виробничих технологій на уроках виробничого навчання при підготовці радіомеханіків» полягало у висвітленні процесу впровадження ним сучасних виробничих технологій. На уроках виробничого навчання використовуються наступні форми візуалізації навчального матеріалу: комп’ютерні презентації; відео/аудіо матеріали; зображення та діаграми, а також додаткове ПЗ. Програма Magnifier перетворює телефон на функціональну та просту у використанні лупу. Можливості цієї програми: збільшуване скло, мікроскоп, макро-камера, заморожування екрана лупи, будований переглядач зображень. Програма Sprint Layout являє собою ПЗ для простого і зручного проектування друкованих плат за допомогою персонального  комп’ютера.

     

Підсумовуючи представлені напрацювання педагогічних працівників можна зробити висновок, що цифровізація освітнього процесу в Кропивницькому ВПУ дає змогу суттєво вплинути на результативність проведення занять, підвищити зацікавленість до навчання, сприйняття учнями матеріалу, що вивчається і розширити можливості навчального процесу загалом, підвищити не тільки інтерес до майбутньої професії, але і успішність по певній дисципліні. Також вона дає можливість кожному здобувачу освіти, незалежно від рівня його підготовки, брати активну участь у навчальному процесі, індивідуалізувати свій процес навчання, здійснювати самоконтроль. Бути не пасивним спостерігачем, а активно одержувати знання.

Відео виступу:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

вгору