Звіт директора Кропивницького вищого професійного училища Рацула Олександра Борисовича. Діяльність Кропивницького вищого професійного училища в минулому навчальному році була спрямована в першу чергу на виконання Закону України «Про професійно-технічну освіту», «Про освіту», наказів та розпоряджень Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки облдержадміністрації, Статуту та колдоговору Кропивницького ВПУ, удосконалення методичної роботи з урахуванням наказу № 582 та рекомендацій НМК ПТО у Кіровоградській області.
Кропивницьке вище професійне училище протягом 2019-2020 навчального року здійснювало підготовку кваліфікованих робітників з 9 професій. З 1 вересня 2019 року в училищі продовжена підготовка кваліфікованих робітників на базі базової загальної середньої освіти з одночасним наданням повної загальної середньої освіти у 14 групах, на базі повної загальної середньої освіти у 4 групах.
З 1 вересня 2019 року училище розпочало підготовку кваліфікованих робітників за професіями:
Освітній рівень вступників: базова середня освіта (9 класів)
- Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення; Адміністратор
- Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики; Радіомеханік з обслуговування та ремонту радіотелевізійної апаратури
- Оператор телекомунікаційних послуг; Касир (в банку)
- Офісний службовець (бухгалтерія); Контролер у банку
Освітній рівень вступників: повна середня освіта (11 класів)
- Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення
- Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних
Виконання обсягів регіонального замовлення
Поточного навчального року, при плані прийому на вересень 2019 року – 210 осіб, заняття з початку нового навчального року розпочато з 168 учнями нового набору. З урахування продовження набору до 1 жовтня загальний прийом – 176 учнів, тобто 83% від запланованого.
Аналіз методичної роботи
В навчальному році педагогічний колектив працював над єдиною методичною проблемою: «Формування ключових компетенттностей та конкурентної спроможності здобувачів освіти в умовах інноваційного простору». Така методична проблема вибрана з метою удосконалення професійної компетенції педагогічних працівників, втілення новітніх педагогічних технологій, нових моделей організації навчально-виховного процесу, впровадження виробничих інновацій.
Педагогічний колектив працював під девізом: «Опанування педагогами нових он-лайн сервісів, як шлях самоосвіти педпрацівника та сходинка до формування сучасного конкурентоспроможного робітника».
Організація та проведення виховної роботи
В училищі створені необхідні умови для навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами, які потребують умов інклюзивної освіти для отримання професійнотехнічної освіти за державним замовленням за відповідними професійними напрямками: комп’ютерні мережі та економічний напрямок.
Для забезпечення головних завдань інклюзії в училищі створені інклюзивні групи з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.
Презентація: Звіт директора Кропивницького вищого професійного училища за 2019-2020 навчальний рік