Освітній процес зазнає постійних змін: окрім осучаснення вимог до здобувачів освіти, зростають вимоги і до педагогічного складу. Тому спеціалісти ТОП-рівня одразу реагують на ці зміни. Традиційне розуміння «вчитель» з часом буде витіснене більш актуальними та компетентними коучами. Володіючи сучасними підходами, високим рівнем комунікаційних навичок, фундаментальними знаннями як зі свого напрямку викладання, так і з психології та застосовуючи різноманітні методики подачі матеріалу – саме під їх керівництвом здобувачі освіти зможуть демонструвати свою максимальну ефективність, конкурентоспроможність на ринку праці, високий рівень адаптації під будь-які умови та ситуації. Саме Освітньому коучингу навчали на базі Науково-методичного центру ПТО у Запорізькій області і безпосередньо від Кропивницького ВПУ прийняв учать майстер виробничого навчання (викладач) Божор Дмитро Юрійович.
В основу Програми освітнього коучингу покладено формування нових умов освітнього процесу, які спрямовано на розвиток і вдосконалення необхідних здібностей та навичок досягнення результатів у навчанні, засвоєння провідних стратегій отримання результату, максимально швидкого досягнення мети шляхом мобілізації внутрішнього потенціалу. Впровадження технік і методів програми освітнього коучингу дає можливість розробляти поетапне формування нової стратегії як особистісного, так і професійного розвитку.
Завдання курсу «Освітнього коучингу»:
- допомагати сформувати оптимальну траєкторію розвитку здобувача освіти;
- виявляти індивідуальні нахили та здібності кожного учасника освітнього процесу для цілеспрямованого розвитку;
- підтримувати в кожному учневі впевненість і мотивацію до пізнання;
- використовувати методи, які вчать робити самостійний вибір, пов’язувати вивчене з практичним життям;
- застосовувати методи для активного залучення здобувачів освіти до навчання;
- розвивати творчі та креативні здібності педагогічних працівників.
В процесі вивчення було розглянуто наступні теми:
- «Модель GROW – мистецтво створення уроку»
- «SMART цілі як ключовий чинник успіху освітнього процесу»
- «Колесо балансу – моніторинг динаміки зростання знань»
- «Кошик ідей, або секрети мотивації освітнього процесу»
- «Лінія часу – від навчання до кар’єри»
- «Шкалювання, або кроки до отримання диплому»
В тестовому форматі отриманні знання були успішно випробовувані разом зі здобувачами освіти ІІІ курсу групи Пб-81. В подальшому коучінг буде основною складовою у підготовці висококласних фахівців з професії «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення».